۳ آبان ۱۴۰۳، ۱۳:۴۲

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) اصفهان:

صهیونیست‌ها به نیابت از آمریکا می‌جنگند

صهیونیست‌ها به نیابت از آمریکا می‌جنگند

اصفهان- فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) اصفهان گفت: امروز مستکبران به ویژه آمریکا با تمام امکانات و تجهیزات از رژیم ملعون صهیونیستی حمایت می‌کند و صهیونیست‌ها به نیابت از آمریکا می‌جنگند.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار مجتبی فدا ظهر پنجشنبه در همایش تجلیل از موکب‌داران استان اصفهان ضمن گرامیداشت یاد و خاطر همه شهدای اسلام به ویژه فرماندهان جبهه مقاومت، اظهار داشت: امروز شاهد هستیم که جبهه مقاومت در طول یک سال گذشته با چه جرأت و جسارتی مقابل دشمن ایستاده است و اگر از آنان بپرسید که این جرأت و جسارت را از کجا آورده‌اند، می‌گویند که به مردم ایران و نظام جمهوری اسلامی و شهدای دوران دفاع مقدس نگاه می‌کنند.

وی با بیان اینکه شهدای جبهه مقاومت قبل از شهادت رژیم صهیونیستی را شکست دادند، افزود: امروز با خود آمریکا درگیر هستیم؛ دیگر چیزی به نام اسرائیل نمی‌شناسیم بلکه مستقیم با آمریکایی‌ها درگیر هستیم.

سردار فدا ادامه داد: همان طور که در دوران دفاع مقدس استکبار جهانی از رژیم بعثی حمایت می‌کرد امروز هم مستکبران به ویژه آمریکا تمام امکانات و تجهیزات را به میدان آورده و از این رژیم ملعون حمایت می‌کند و در حقیقت صهیونیست‌ها به نیابت از آمریکا می‌جنگند اما مطمئن باشید که وعده الهی محقق خواهد شد.

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) با بیان اینکه درخت اسلام و جبهه مقاومت، خون و پایداری می‌خواهد و اگر غیر از این بود، عاشورا در همان روز به پایان می‌رسید، اضافه کرد: امام حسین (ع) شهید شد تا اسلام بماند و امروز هم شرایط به همان صورت است.

سردار فدا با بیان اینکه امروز صحنه جنگ به نبرد تن به تن رسیده است، گفت: حزب‌الله و حماس بیشترین خسارت را به رژیم صهیونیستی تحمیل کرده‌اند.

وی ادامه داد: عملیات وعده صادق ۲ حاصل درایت مقام معظم رهبری بود و امید را در دل جبهه مقاومت زنده کرد.

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان استان اصفهان با بیان اینکه عمق و عرض رژیم صهیونیستی وسیع نیست، خاطرنشان کرد: ما زمان جنگ برای استراحت به اصفهان و کرمان و دیگر شهرها می‌رفتیم یعنی جغرافیای جنگ و سکونت وسیع و جداگانه بود اما در سرزمین‌های اشغالی جغرافیای سکونت و جنگ با هم‌آمیخته شده است و جایی برای سکونت ندارند.

سردار فدا با بیان اینکه امروز جبهه مقاومت خط مقدم جنگ با دشمن است و نیاز به پشتیبانی مادی و معنوی ما دارد، گفت: جبهه مقاومت نیرو نمی‌خواهد زیرا هزاران نفر درخواست دارند منتقل شوند اما نیرو نمی‌خواهند، آمریکا و اسرائیل می‌خواهند مردم را آواره کنند و در لبنان جنگی داخلی راه‌اندازی کند.

وی در ادامه با اشاره به برگزاری کنگره ملی ۲۴ هزار شهید استان اصفهان گفت: این استان در زمان پیروزی انقلاب و دوران دفاع مقدس ۶ و نیم درصد منابع و جمعیت کل کشور را داشت اما ۱۰ درصد مجموع شهدای کل کشور متعلق به این استان است و در حال حاضر نیز بالغ بر ۹۳۰ جانباز بالای ۷۰ درصد داریم.

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) با بیان اینکه از مجموع ۲۳۰ هزار شهید سراسر کشور، ۲۴ هزار شهید متعلق به استان اصفهان است، ادامه داد: یک پنجم شهدای روحانی کشور، یک دهم شهدای کارگر و یک ششم شهدای دانش‌آموز کشور متعلق به استان اصفهان است.

سردار فدا با اشاره به اینکه هفت مدرسه داریم که بالای ۱۰۰ شهید به کشور تقدیم کردند، افزود: تنها مدرسه شهید منتظری شهرستان نجف‌آباد ۲۳۴ شهید دارد که زمان شهادت‌شان در این مدرسه مشغول به تحصیل بودند.

وی با بیان اینکه استان اصفهان هزار و ۳۲۰ خانواده دو شهید و ۹۶ خانواده سه شهید دارد، ابراز داشت: تنها خانواده دارای هفت شهید کشور نیز متعلق به استان اصفهان است و هزار و ۲۰۰ شهید ورزشکار، هزار و ۱۰۰ شهید کارمند داریم و تنها روستایی که بانوان به تنهایی شهدا را تشییع کردند، برای اصفهان است.

سردار فدا با اشاره به ۲۵ آبان سال ۱۳۶۱ گفت: آن روز در مرحله اول ۶۰۰ شهید آورند که از این تعداد، ۳۷۰ شهید تنها به شهر اصفهان تعلق داشت و هیچ کوچه‌ای در شهر نبود که شهید نداشته باشد و در این عملیات ۱۳ همکلاسی به شهادت رسیدند.

فرمانده سپاه استان اصفهان خاطرنشان کرد: مردم نقطه تکمیلی این تشییع حماسی را رقم زدند؛ در آن روز خانه پدر و مادر یکی از شهدا در محل گلستان بود و زمانی که گفتند مزار برای دفن شهدا کم است، خانه‌شان را بخشیدند و در ادامه هم حدود ۲۲ خانه دیگر خریداری شد تا ۳۷۰ شهید تدفین شوند و جبهه مقاومت از این حماسه درس می‌گیرد.

کد خبر 6267308

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha